fredag 27 augusti 2010

Muffins?

En mamma sa en gång att nu, efter barnen, kunde hennes mage liknas vid en muffins.

Hon har fött fyra barn.

Men jag kan berätta att även efter två barn kan magen anta denna mjuka och ojämna form.

Ja för att chocka er förstagångsgravida mammor kan jag berätta att det faktiskt, till och med, kan räcka med en graviditet.

Det är väl en upplyftande tanke.

Och hur slätar man ut muffinsmagen igen då?
Jo genom operation tydligen.


Själv har jag ju en mage som ser ut så här efter två barn:Fru Märkvärdigs mage!

Ja för det är väl högst sannolikt att den ser åt så menar jag, när den såg ut som nedan under den andra graviditeten.

Oooh! Vilken nostalgi!

1 kommentar:

  1. Jodå.... Ett barn räcker för muffinsmage :-) men jag tänker på vad jag fått (ett välskapt barn) så lider jag inte av det! kram anna

    SvaraRadera