måndag 3 augusti 2009

Att sluta amma

Så jag tar kontrollen över min kropp.
Jag slutar amma!
Och det känns vedervärdigt, fasansfullt och fruktansvärt.
BebisKonrad kommer tro att jag har slutat älska honom. Han kommer gråta tills han spyr, snora tills han kvävs, känna sig övergiven och hjälplös.
Jag vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, VILL INTE!!!
Jo men det är klart att jag vill. Annars hade jag ju inte tagit det här beslutet:
Att sluta amma.
Jag har bara seperationsångest.
Ska jag aldrig amma mera..?

2 kommentarer:

  1. Men herregud johanna!! Kärleken sitter väl inte direkt i bröstmjölken?! Melker ser ju inte direkt ut att må dåligt för du slutade amma han?
    De kommer säkert va jobbigt för han. Éftersom han inte vill äta någonannan mat. men har han vart utan mat tillräckligt länge så äter han. jag lovar!! Låter kanske väldigt hemskt,ochblödande för ett mamma hjärta men jag är säker på att detta går toppen! jag lovar!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Sista gången du ammar????? du får väl skaffa dig en tredje lite längre fram!!!!!!!/m

    SvaraRadera