söndag 30 augusti 2009

Tjejfest och jag var bjuden

"Den blir bra! Ni blir ändå inte snyggare än så!"

Bajs under förlossningen, sex efter förlossningen, amning, sluta amma, kläder, skor, svikare, old times, good times, pojkvänner och äkta män, barn och små tomtekängesnapsar med Jägermeister.

Tjejfest och jag var bjuden!

Tack nått så in i helvetet för det!

Jag hade skit kul!

Ni var skit kul!

Sen åkte jag hem och ammade!

Men det gjorde ingenting...

För några timmars baravarajagtid gjorde susen och det visste ni.

Och nu är ni bakfulla, men det är inte jag!

2 kommentarer:

  1. haha fy fan att du la ut den bilden då! =)=) va jättetrevligt att du kom hit igår! nästa gång följer du med ut =)
    PS. Jag är inte bakis iaf!!!! =)=)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. haha det va kul!! sara har rätt nästa gång löper du linan ut! kram på dig och resten av familjen tessan:)

    SvaraRadera