lördag 21 november 2009

Måste stålsätta mig.

Det är svårt det här med att stålsätta sig.

Jag omringas av gravida mammor.

Och jag sitter och håller lille L i min famn och han ler mot mig och jag blir så sentimental.

En liten bebis! (Eller så himla liten är han ju inte egentligen, bara tre månader yngre än bebisKonrad, men ändå).

"Nä nu får du ta honom" säger jag till L:s pappa. "Jag får I N T E få det där längtet."

Fru S vill starta en kupp, tillsammans med Dalle.

Att "ordna" en tredje graviditet.

Men NEJ!

Jag MÅSTE stålsätta mig.

Jag måste!

1 kommentar:

  1. kuppen kommer att genomföras, med en kvinnas list(mej:)så de så, Dalle e formbar, alla karlar e de!
    man tjötar helt enkelt hål i hövve på de tills de ger upp, eller lockar med olika ting,,eller vad säger du johanna? hihi
    kram:Fru S

    SvaraRadera