söndag 24 januari 2010

Fru Märkvärdig vill poängtera:

Om du som läser denna blogg, inte uppskattar dess innehåll, min "brutalitet", min klagosång, min glädje, tristess och förtvivlan, min vardag och fantasi.
Om du som läser denna blogg inte kan nicka igenkännande till alla dråpligheter.
Om du inte kan roas.
Inte kan se meningen med det som skrivs.
Då råder jag dig att sluta läsa här.
Kanske leta upp en annan blogg, som enbart skriver om lyckan till livet.
För den här bloggen är en ren och skär bekymmersblogg.
Deprimerande ibland!
Rå in emellanåt!
Ironisk!
Där emellan rolig och humoristisk.
Eller va' fan! Over all R O L I G och humoristisk!
Håller du inte med?
Det var synd!
Vill även passa på att tacka alla er som varje dag läser bloggen, skrattar
och ser det komiska i allt ihop.
/Fru Märkvärdig.

5 kommentarer:

  1. Du och syster yster har fattat pennan(tangentbordet) med bestämdhet dessa dagar vill jag lova!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker din blogg är SKITKUL, rent ut sagt!
    Och du Johanna, är jävligt rolig och otroligt duktig på att skriva igenkännande. ÄLSKART!

    SvaraRadera
  3. You go girl!!!!!

    SvaraRadera
  4. läser varje dag och känner igen mig i det mesta med att få vardagen att flyta. Har själv en man som kanske inte alltid förstår att vi jobbar lika många timmar i veckan och då kanske han borde lära sig hur en tvättmaskin fungerar. Fortsätt med skrivandet!

    SvaraRadera
  5. håller med marianna, you go girl!
    Kram sara

    SvaraRadera