måndag 2 augusti 2010

Vad vill NI läsa om?

Jag har tappat motivationen och inspirationen totalt.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, som är roligt för er att läsa.

Inte tusan vill ni veta att jag idag har jobbat, bytt sängkläder och bakat en äpplepaj som jag och Dalle ska äta, när barnen har somnat.

Nä! Det här går bara inte. Ni får lämna förslag i kommentarfältet.

Det (de) bästa förslagen kommer jag skriva ett (eller flera) inlägg om.

Nu hjälps vi åt.


Vad vill NI läsa om???

6 kommentarer:

  1. Sex är alltid nått alla gillar att läsa om.

    SvaraRadera
  2. Fortsätt skriva som du gör!Det är inte bara jag som uppskattar din blogg ska du veta....

    SvaraRadera
  3. Håller med moster, jag tycker det är jättekul att få läsa dina inlägg. Du skriver väldigt bra och roligt.

    SvaraRadera
  4. Skriv som du brukar.... Skriv om jobbet, vänner, familjen. kram anna

    SvaraRadera
  5. Fortsätt som alltid om familjen, Dalle, jobbet med mera. Det är just din vardag som får mig att inse att jag inte är så galen som jag bitvis tror.

    /Anette

    SvaraRadera
  6. Fortsätt med kaoset i din vardag love it och dig vet du väll! Det har blivit ett måste innan jag går och lägger mig att gå in och kolla vad du har för dig! kram kram/carola

    SvaraRadera