måndag 6 september 2010

Fem saker jag stör mig på

Det här stör jag mig på precis just nu:

1. Mina glasögon är smutsiga och jag orkar inte putsa dem (plus att jag vill ha nya glasögon, typ imorgon).

2. Jag är tät i näsan och kommer missbruka nässpray så fort jag lyckas slita mig ifrån datorn.

3. Jag är trött i ögonen, men absolut inte redo för att gå och lägga mig.

4. Den där förbaskade danska Hollywoodfrun som håller på att leta hus med sin make. Hennes krav är sinnessjuka. Hennes man borde fisa henne i ansiktet. Jobba själv sketkärring om du aldrig kan vara nöjd.

5. Att jag inte har något roligare att skriva om här på bloggen. Har mitt liv upphört eller? Är mitt liv så här enformigt och tråkigt?

Och nu är jag så tät i näsan att nässprayet, i handväskan, skriker efter mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar