onsdag 10 november 2010

Men se! En å två å tre tamponger

"STÄÄNG DÖÖRREN FÖR NUU KOOMMER HAAN!!" Vrålar Dalle.

Det är yngsta sonen som kommer i halv galopp.
Han har sett sin chans, badrumsdörren är öppen.

Jag vänder mig om och det går som i slowmotion...

Faaaaan! Jag hinner inte stänga, tänker jag när jag ser Doden smita in genom dörren.

Ja det är bara att låtsas som ingenting för bär jag ut honom och stänger dörren så kommer hysteri utbryta. Och hysteri tidigt på morgonen? Nej tack jag tror jag klarar mig!

Och resultatet:

Öppnade tamponger ö v e r a l l t!
I badrummet, i vardagsrummet, i köket, under soffan, i soffan...

Om ni kommer hem till oss och ser en tampong liggandes framme så där...
Förlåt!

1 kommentar:

  1. Dax att införskaffa en menskopp kanske?! Då slipper du "pinsamma" ob situationer. Fast han verkar ju kreativ den gossen så han får det säkert lika kul med menskoppen ;-)

    SvaraRadera