söndag 26 december 2010

Fru Märkvärdig ♥ Pellets = värme

Jag tror att personer i min omgivning har tagit det till sitt bättre vetande att jag, Fru Märkvärdig, är en mycket frusen person.

Kanske är det till och med så att de börjar tröttna på mitt eviga köldklagande (?):

Nu måste vi få tyst på henni denna däria Fru Märkvärdi innan ho driver oss alla te vansinne.

Godhjärtade personer i min nära omgivning har varit så fina och gett mig en ljuslykta, för värmeljus (jätte fin), ett par stickade, jätte tjocka och varma knästrumpor (skitsöta och varma), en jätte tjock och varm ullpläd (så förbaskat effektiv) och ett par duntofflor (skitvarma).

Nu kan det vara vinter resten av livet, för jag är garderad.

Stor bonus är ju också att Dalle beställt hem ännu mera pellets.

Pelletsen är min bästa vän.

Fru Märkvärdig lööövs pellets.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar