fredag 25 februari 2011

Om skitryggen:

Fru Gustavsson undrar:
"Ja vad händer med skitryggen egentligen? Har den blivit röntgad än? Hade han den där ovanliga sjukdomen? Får han någon hjälp?"
Svar:
"Ja skitryggen är röntgad. Visade inget diskbråck. Kan tänkas att skitryggen består av Bechterews sjukdom. Vidare provtagning, läkarutlåtande och hjälp kvarstår."

Som jag skrivit tidigare: Det vänder snart my ass!!! För kan det hända en grej, så kan det hända en grej till och en grej till och en grej till och en grej till och en grej till och en... Ja ni fattar!!!

1 kommentar:

  1. Det händer alltid något mer. Det var ju det jag tjatade om sist. "Allt har fan hänt efter jag fyllde 18". MEN, du ser ändå det komiska i situationen genom att skriva om det. Och DET är positivt. Om du ser det optimistiska i situationen så sker det något positivt, det är mitt motto.

    Jag lovar att det vänder. På sant.

    SvaraRadera