söndag 6 mars 2011

Det här gör mig så förbannad:

"Sexårig pojke knivhöggs i nacken

En sexårig pojke blev knivhuggen i nacken på en förskola i
Jönköpings kommun.

Innan hade pojken blivit mobbad för att han bar rosa kläder och hade nagellack." (Jönköpings-Posten)

Vad i HELVETE är det som är fel egentligen.

Ska inte barn, som går på förskola, få ha nagellack om de så vill?
Ska inte våra barn få se ut som de vill?
Vad är det för skitungar som inte kan respektera andra barn
(andra människor)?
Och vad har de för föräldrar?
Och förskollärarna vad gjorde och gör de?

Jag är STOLT över mina barn, trots och på grund av att de tycker om
rosa nagellack, svart nagellack, inget nagellack.
Vill de ha klänning så varsågod!
Vill de spindelmannen- dräkt, ja visst!

ANUS!

Det vill JAG bara säga till de som inte lär sina barn mer vett än så.

2 kommentarer:

  1. Jag vet, läste den artikeln för ett tag sen. En lärare sa ju att (ungefär): "man får förvänta sig att bli mobbad om man bär rosa kläder". Och hon/han ska vara förskolelärare!? Förstår inget.

    ANUS, säger jag också.

    SvaraRadera
  2. Jag säger något änne värre för att uttrycka det jag känner. RÖVHÅL...

    SvaraRadera