tisdag 1 mars 2011

Vardagen genom...

En fyraårings ögon:

Köket!


Och här kommer ju jag!
Och dammtussarna flyger omkring när jag skrider fram.


Ja här är ju jag igen!
Med mitt andra jobb:
Att fylla i alla vab-papper.


Så här glad är en mamma när hon får sköta sin business ifred och barnen är duktiga och leker uppe i sina rum i timmar, utan att slå ihjäl varandra och inredningen.


Och en glad mamma är en extra glad mamma när hon är varm om fötterna.


Och här har vi ödlan ja, Speedracer. Eller är det Racer??
Jag lär mig aldrig vilken ödla som heter vad.
Det är tur att barnens fantasi har flödat så extremt också, när de valt namn på ödlorna.


Och här vart jag ju igen. Med det överfyllda scrapbookingskåpet i bakgrunden.
Jag älskar mitt skåp (ja snarare sakerna inuti det kanske) och skulle det börja brinna så skulle det bli så jäkla besvärligt eftersom skåpet är fastskruvat i väggen. Kan tänka mig att det hade vart förbaskat tungt att släpa ut på ryggen ändå, med en unge under var arm.
Så det är bäst för huset skull att det INTE börjar brinna, TACK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar