fredag 20 maj 2011

Ang. Den där tungpiercingen:

TårtSanna skriver:

"Men hallå eller, inte fan går man runt med en tjock tunga i ett halvår! Hur dåligt läkekött har du egentligen? Eller är det bara dåligt minne?"

Jag:

"Minne!! Hallå själv eller!! Jag har väl inget som helst minne. Har du inget minne eller? Känner du inte mig? Jag minns väl inget? Minns jag något? Kommer jag ihåg vad som hände igår, förra månaden, förra året, för tio plus år sen? Nej det minns jag inte om jag gör. Jag minns inte om min tunga var svullen i ett halvår. Jag var ju sjutton år. Kanske kändes en månad som ett halvår? Vilket i och för sig skulle betyda att en månad i nuläget skulle kännas som två dar (typ). Ja men tusan då! Då är det avgjort. Så fort semestern kommer så ska det jäklarimig stickas saker genom tungan. Spikat och sagt! För man kan väl pierca tungan på sommaren? Eller kommer tungan ruttna och trilla av?"

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar