torsdag 21 juli 2011

JAG ÄR FRÄLST

Jag och Dalle "råkade" åka förbi ett hus idag, som vi visste var till salu (vi känner dem som bor där). Sedan bara "råkade" vi gå in i huset också.

Och naturligtvis "råkade" vi ju bara bli helt förälskade.

FAN!

Nu kan vi inte sluta tänka på det där förbannade huset.

Jag önskade att vi aldrig åkte dit.

Jag önskade att jag aldrig frågade om jag fick gå in och titta.

Jag önskade att jag aldrig såg hur barnen sprang omkring på gräsmattan, lyckligare än någonsin.

Jag önskar också att jag var rik som ett as.

Imorgon ska Dalle ringa till banken...

Eller inte!

1 kommentar:

  1. Ring! :D Det skadar inte att fråga. Sedan kan ni kolla med olika banker också. Vi har ju trots allt en gemensam bekant som ensam fick ta över ett lån på 1,3 miljoner! Nu vet jag ju inte vilken summa det rör sig om på huset ni blivit förälskade i, men ni är ju faktiskt två personer med två inkomster. Det borde gå att lösa om ni verkligen gått och kärat ner er <3

    SvaraRadera