torsdag 11 augusti 2011

DAGENS SKRATT:

Ungarna tror att jag har gått ner, men se det har jag INTE. Jag sitter i trappan och tjuvlyssnar på dem. De ska sova och de ska somna själva, båda två. För det har jag bestämt! Nu är även 2,5 åringen gammal nog för det. BASTA!

Jag sitter där i hela fyrtiofem minuter.

I trappan!

Och fryser om fötterna, om rumpan och med HTC:n i högsta hugg.

Jag bläddrar igenom mina favoritbloggar.

Och så läser jag något som får mig att för första gången idag verkligen skratta ända inifrån hjärtat.

(Tyst så klart! Ungarna får absolut inte vakna.)

Vad jag läste!? Jo FOTBOLLSFRUN!

""Dejt glumde jau saja, dejt haur han rejdan gjöurt""

I LOVE IT!

Läs det vet jag.

1 kommentar:

  1. Ja det inlägget var kul! Min far psykologen eller nåt hette det va? Läser den bloggen varenda dag tack vare dig <3 Ett av världens bästa tips <3

    SvaraRadera