onsdag 14 september 2011

GO GIRL!!

Har ni hört det här:

Tjejer behöver inte alls sitta ner när de kissar.

Ja vi kan ju förvisso stå upp och hoppas på att vi lyckas undvika att kissa ner kläder, ben, skor osv, helt fullständigt. Inte så troligt att vi faktiskt lyckas med det, alls.

Men "Don't take life sitting down".

Det är Go Girls slogan.

Och Go Girl är en kisstratt för tjejer och kvinnor.

Aldrig mera sitta ner på en äcklig, kall och smutsig toalettring,
aldrig mer huka sig ner bakom en buske.

Bara stoppa den framför snippan och du lätta på trycket.

Man ska tydligen inte ens behöva dra ner byxorna!?!


Jag ska erkänna att jag känner mig skeptisk.

Men å andra sidan var jag ju skeptisk till menskoppen också i början
och den älskar jag ju i nuläget.

Är det någon av er som provat en kisstratt?

(Nej inte en sån som gamlingar kissar i)

Tror ni att det kan vara något att ha?

Jag är då i alla fall nyfiken.

2 kommentarer:

  1. Hmmm,jag vet inte riktigt vad jag ska tycka..detta får jag nog tänka lite på.

    SvaraRadera
  2. Grymt!!! det hade ju vart skitbra om det funkar! speciellt nu när en själv är gravid och behöver springa mer än vanligt på toa. Inte direkt så man sätter sig ner ute i stan heller!!! :)

    SvaraRadera