fredag 28 oktober 2011

TROGNA LÄSARE!!

Jaja jag vet att ni är där ute... Jag kan ju förtusan kika på statistiken och se att jahaja så många var inne idag, igår, förra veckan...

Jag vet att 46% av er läser bloggen på en Windows-dator och 30% av er på en Iphone.

Jag vet att det populäraste inlägget just nu är det Här.

Jag kan se att jag har läsare i Malaysia, Norge, USA, Nederländerna, Storbritannien (någon måste ha varit utomlands??) och så klart i Sverige...

Så som ni ser har jag stenkoll på er.

Och ni har stenkoll på mig.

Eller?

Om någon känner för att:

DET HÄR VILL JAG FRÅGA FRU MÄRKVÄRDIG!!

Så passa på.

Vi kör en frågestund.

Och väljer ni att inte fråga mig om något...

Ja då får ni helt enkelt stå ut med ointressanta inlägg.

1 kommentar:

  1. Om du var tvungen att ha sex med en skitig hårdrockare, vem av nedanstående skulle du välja (du får googla själv):

    1) Jocke Berg i Hardcore superstar
    2) Anders Fridén i In flames
    3) Martin Sweet i Crashdiet

    Bästa frågan, har ruvat på den länge (fem minuter).

    SvaraRadera