onsdag 30 november 2011

JO MEN FÖR HÄR SKA JU EN TELEFON LIGGA

I en låda i köket.

Eller inte!?

Jag pratade i telefon, kollade ett datum i almanackan som ligger i lådan, lägger på och går iväg.

Kommer på att jag måste ringa ett samtal till...

Men var fan la jag telefonen??

Jag letar som en vansinnig tok, överallt och på samma ställe  F L E R A gånger.

Tillslut blir jag tvungen att göra det som alla människor blir tvungna att göra titt som tätt: ringa till hemtelefonen från mobiltelefonen.

Vilken tur att mobiltelefonen uppfanns, när de kom på att tillverka hemtelefoner utan sladd. En mobiltelefon försvinner liksom inte  lika lätt som en hemtelefon. Detta eftersom man alltid har den nära hjärtat.

Telefonen ringer och återfinns i lådan.

Sinnesförvirrad, eh Yes!!!

Skickat från min HTC (eftersom en annan bra sak med mobiltelefonerna är att man kan blogga från dem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar