lördag 5 november 2011

NATT X?X?X?

Jag vet inte längre vilken natt i ordningen det handlar om, men det går skit i alla fall.

Lillpojken vill banka sitt huvud till fördärvelse och tänker så göra. Det finns inte en jäkel i världen som kan stoppa honom.

"I WILL BANK MY HEAD TILL THE DAY I DIE, WORD!!!" Vrålar han högt och headbangar några gånger bara för att demonstrera... vilket bara ser löjligt ut eftersom han har så kort hår som inte ens skulle fladdra i vinden.

"END THIS SHEIT NOW" Tycker jag men lillpojken ställer sig i sin dödsmetallpose igen och bangar loss och ur hans strupe kommer ett monsturöst vrål.

"NNNNNÄÄÄÄJÄÄÄÄ"

2 kommentarer:

  1. Har ni testat att samsova?

    SvaraRadera
  2. Jag hänger inte riktigt med i vad ni har kommit fram till angående hans huvuddunkningar. Har ni kommit fram till vad det kan bero på? Några teorier? För jag började tänka på ett citat av Petra Krantz: "Fundera över vilka behov som barnet försöker tillgodose genom sitt beteende. Möt sedan de behoven!"

    Det är ju lite svårt att möta behovet om man inte har en aning om varför han gör som han gör. Och ni försöker ju uppenbarligen redan hitta lösningar. Men som sagt, jag hänger inte riktigt med i vad ni har kommit fram till hittills så jag spånar bara.

    SvaraRadera