tisdag 3 januari 2012

ANG. BOKTIPSEN

Jag tackar för boktipsen (mottar gärna fler).

Det är en jäfligt bra skönlitterär bok jag eftersöker. En sådan där bok, där man börjar läsa första sidan och bara KAN INTE sluta läsa förrän boken är slut. Men samtidigt inte vill att den ska ta slut, eftersom man vet att man kommer drabbas av separationsångest.

Vilket i och för sig kanske inte är det optimala eftersom jag ska släcka lampan prick klockan tio.

Men i alla fall!

Sarah´s nyckel.

Ska åka till biblioteket imorgon och hänga på låset.

Jag kanske skulle ge mig på Zlatans bok... hmm...

4 kommentarer:

  1. Du MÅSTE läsa Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Kärringer om du inte redan gjort de! Jag sträckläste den, skrattade och grät i omgångar!:)

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken härlig omskrivning min iPhone gjorde:) Skäringer ska det ju va, såklart!

    SvaraRadera
  3. Buthler & Öhrlund, GW Persson, Roslund & Hellström, Majgull Axelsson alla dessa har skrivit fantastiskt bra böcker! Vissa är bättre än andra... Men vill du ha något att skratta åt så ska du läsa "100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann" kram Anna

    SvaraRadera
  4. Böcker av Nora Roberts ex Mördande hetta, Dödligt villospår. Kärlek och lite spänning :)

    SvaraRadera