tisdag 14 februari 2012

JAG SKULLE

Vilja ge er alla en stor blöt och slafsig puss mitt på munnen. Bara för att det är Alla Hjärtansdag idag.

Jag fick en så fin kärleksförklaring av Dalle. Lappen ovan! Parfymerad med Dalles parfym.

Lappen stoppade jag ner i plånboken. Så nu kan jag lukta honom när som helst och var som helst. Precis som jag önskar.

Tillsammans, hela familjen, leker vi att det är lördag idag (bara för att fira att vi tycker så mycket om varandra). Med tacos, popcorn och Gladiatorerna på tv4 Play.

Jorå!! En påse Maltiser finns allt i skåpet för mig att fira med när barnen har lagt sig.

Jag önskar er alla en mysig dag! Även om du kanske känner dig lite ensam just idag så kom ihåg att det finnas alltid någon i närheten som bryr sig mycket om JUST DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar