torsdag 29 mars 2012

MEN VAD I HELA HEL....

Jag undrar över ljudnivån på äldsta sonens skola?

För varenda dag kommer han hem därifrån och skriker istället för att prata och jag kan lova er att det gör jävlarimej ont i örnonen alltså.

Antingen håller gossen på att bli döv, eller så har han världens största vaxpropp, eller så är han så pass tät i näsan att även öronen blivit drabbade, eller så skriker de till varandra på skolan och han tror att det är så man pratar.

Oavsett så driver det mig till vansinne.

En annan grej som driver mig till vansinne är att mina barn inte fattar vad "NEJ" är. De vet inte heller vad "MEN JAG SA NEJ" betyder. Och inte heller MEN VAD I HELA HEL.... FATTAR NI INTE ATT VI SA NEJ???

Åh jag suckar ljudligt.

Hur svårt ska det egentligen vara att uppfostra sina barn?

Jag bara undrar lite smått så där?!

2 kommentarer:

  1. Säg JA i stället då :D

    SvaraRadera
  2. Det är nog en åkomma som barn har i den åldern ( läs alla åldrar ). För mina är likadana. Orden Sluta, lägg av, lyssna, hör du inte, funkar inte heller.
    Man blir lite smått galen.

    Är säker på att vi gör bra "föräldra jobb" fast det inte alltid känns så.
    Tur att dom är söta å goa ibland i alla fall.

    SvaraRadera