söndag 18 mars 2012

VET NI VAD

Lööv is in da air!!!

Idag fick jag veta att min lilla, lillasyster. Hon som är så liten som änna litta tesked.

Hon ska gifta sig med sin kärlek Anders. Han den däringa långhåriga dröffsen.

Japp jag har snott den här bilden från dig Ida.

Jag vet vad ni tänker... MEN VA!?!?! Är inte Ida bara 12 år eller nått åt det hållet??

Ja okej! Det var min tanke, kanske...

Men nej! Hon är ju inte det.


Om ett år planerar de att gifta sig och jag är stoltaste storasystern i världen.

Det är ju så underbart!!

Och Anders är ju bara bäst, vi kan ju inte säga annat.

Ja du är en lat tjötröv, det är du Anders.

Men vem är inte det liksom...

Och skyll dig själv om du gifter in dig i ett släkte som pratar HÖGT i telefon.

We will NOT stop!

All kärlek till er!

PÖSS!!!

Ps. Dalle erbjuder sig att grilla mat till alla på bröllopsfesten. Där snackar vi billigt alternativ.

3 kommentarer:

  1. Anders vet inte vad han ger sig in på!
    Dalle är ju helt awesome!

    SvaraRadera
  2. Jag tror visst att Anders vet vad han ger sig in i, bättre svärmor kan han aldrig hitta. Eller hur Dalle??

    SvaraRadera
  3. Jösses va roligt! Kärlek är fantastiskt :) Grattiskramar till er allihop.

    SvaraRadera