fredag 31 augusti 2012

FREDAG

Hade ni en godispåse väntandes på er när ni kom hem från jobbet?

Kände ni att ni hade gjort er förtjänta av den, efter en lång arbetsvecka?

Eller kände ni som jag att ni nog var tvungen att göra er panikförtjänta av den först, innan ni kunde bänka er i soffan för kvällens fredagsmys?

Jag gjorde mig i alla fall delvis förtjänt av den genom att ta en sen  power walk.

Nu ska jag "unna" mig lite hemmagjord start-choklad (ni har väl testat det här receptet?).

Och jag skriver "unna" för då låter det som att jag inte alls har gått och smygätit ur skålen sedan jag gjorde godiset igår eftermiddag.

För det har jag ju absolut inte gjort, inte alls, not...

Och för att vara ärlig så tog jag inte ens promenaden för att göra mig förtjänt. Jag fick bara sådant sug efter kvällssol och frisk luft och, den huvudsakliga anledningen: rymma från högljudda barn en liten stund.

Mys på och njut...

1 kommentar:

  1. Hej jag undrade bara om du hade sett min tidigare kommentar? det skulle betyda guld om du kunde höra av dig MVH

    SvaraRadera