måndag 1 oktober 2012

LYCKA


Idag hämtade jag ut ett paket åt lillkillen, fullt i godsaker.

OMG! Vilken lycka.


- Ris spraygrädde
- Vispbar risgrädde
- Byggare Bob makaroner (av ris)
- Lasangeplattor (av ris)
- Ljus choklad (och inte ett spår av mjölk)
- Ljus choklad med ris crisp (no milk)
- Ljusa chokladdroppar (no milk)

Halleluja att det finns!!

Äntligen har jag hittat grädde.

Äntligen har jag hittat ljus choklad.

Och på en veganbutik på nätet av alla ställen.

www.goodstore.se

Alla multiallergimammors dröm.

Tyvärr var det dyrt som F.A.N...
Men när det inte finns någon annanstans att få tag på liknande produkter så skiter jag i vilket.

Jag hade nog kunnat betala minst tusen kronor för att kunna ge min yngsta son en "riktig" gräddtårta när han fyller år

För som han har längtat.

Tack Goodstore för snabb leverans.

2 kommentarer: