måndag 11 februari 2013

SAMBOSISÄR

Sedan en tid tillbaka har jag och Dalle flyttat isär.

Nattetid

Han sover uppe på äldsta sonens rum och jag sover nere i dubbelsängen tillsammans med lillkillen.

Anledning: Lillkillen vägrar sova på sitt rum. Han ska ligga tätt klistrad mot sin moders mjuka flubberkropp. 

Varför vi låter honom hållas? För att han inte dunkar sitt huvud lika mycket när han sover om han ligger nära intill mig.

Om det är roligt? Nej. 
Om det är mysigt? I fem minuter absolut. 
Om jag är tröttare än döden själv? Oooh let's not go there. 

Men inatt sover lillkillen hos sin farmor och jag och Dalle ska plötsligt få dela säng igen. 

Om vi kommer somna tätt omslingrade?! Troligtvis inte. Det har vi nästan glömt bort hur man gör.

1 kommentar:

  1. Hej

    Tänkte fråga om något helt annat. Vart fick du tag på din mikrogris? Några bilder på den?

    Mvh
    Johan

    SvaraRadera