tisdag 30 juni 2009

Kylklamp under hakan

Jag tror jag dog nyss, av värmeslag.


Här sitter jag, med en kylklamp under hakan.


Det är mer eller mindre 30 grader i huset.


Dörrar och fönster är för stunden stängda eftersom myggorna står på lur bak varje hörn.


Ja står och står...


Det är otroligt!


Men man skola icka klaga på den efterlängtade värmen.


Idag kom molnen och molngalen som jag är så vet jag ju vad dessa betyder.


Regn, regn och no more bada och njuta vid stranden.


BebisKonrad har förvandlats till ett monster i värmen. Han skriker sig till sömns både dag och natt. Vilket är otroligt tärande på en stackars svettig mammas psyke.


Men om jag plockar ur amningsinläggen ur bh:n, kopplar loss hakarna för varje bröst och släpper tuttarna fria... Ooooh så svalkande det skola vara.

2 kommentarer:

  1. NJUUUUUT av värmen nu, det gör jag. Fast jag får ju på betald arbetstid gå i bikini och bada varje dag. Jag har hittat en sida som jag tror skulle passa dig. www.mammabloggarna.se lägg upp din sida där tycker jag. Ha en underbar sommar!!!!!
    Sarah

    SvaraRadera
  2. Där ser du gumman, det är fler än jag som tycker att du ska låta andra läsa............./M

    SvaraRadera