lördag 8 augusti 2009

Skit-samtal

Vad är det med pojkar/killar/män och deras avföring?

Varför finner de det ens nödvändigt att "skryta" om deras toalettbesök?

Varför vill de ens prata om det?

Varför vill den ens berätta för varandra att:

"Nu ska jag gå och strypa en bäver!"

"Jag satt och sket och när jag tittade ner i toaletten så var den borta... Skumt!"

Finns det någon flicka/tjej/kvinna som någonsin för detta samtal?

Skulle det ens finnas något intresse?

Och naturligtvis finns det till och med en manual skriven om alla dessa skitar:

Och ni ska veta att jag själv har fått bevittna många av dessa skitsamtal under mina år tillsammans med Dalle och hans manliga vänner.

Teflonskiten: Som beskrevs ovan. "Skiten glider ut så snabbt och lätt att du inte ens märker det. Det finns inte ett spår på pappret, utan du måste kolla i muggen för att vara säker på att du har skitit överhuvudtaget."

Kletskiten: "Har samma konsistens som tjära."

Dietskiten: "Får dig att tappa 10 kg."

King Kong- skiten: "Är så stor att det är tveksamt om den kommer att kunna spolas ner utan att bli delad (normalt går det bra med en klädhängare (???) )."

Den Mexikanska skiten: "Är som att skita sulfat. Låt absolut ingen svett rinna mellan skinkorna de närmsta dagarna."

Spräck-en-ven-i-pannan-skiten: "Kommer inte ut förrän du är svettig, skakande och alldeles blå av all ansträngning."

Pojkar/killar/män! Förklara för mig/oss/alla kvinnor varför det här är underhållande och viktigt att ens föra på tal?

Sånt jävla skitprat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar