fredag 3 december 2010

VARNING FÖR EGMONTS DISNEY BOKKLUBB

Vad i helvete är det här???

Två gånger har jag sagt upp medlemskapet hos Disney Klubben (bokklubb hos Egmont Kärnan).

Men trots det har jag fått hem bokpaket till barnen.

Okej! En gång... Visst! Jag betalar och tänker att det nog var sista paketet ändå...

Men NEJ! Det var det ju inte (så jäkla klart).

För idag får jag ytterligare ett paket (???).

V A R F Ö R???

Och ännu mera varför:

Med paketet följer T R E inbetalningskort.

Ett till mig, ett till nån Lovisa i Floda och ett till nån Elisabeth i Trollhättan.

Är det här ett skämt eller?

3 x 148,50kr

Jävla skit företag!

Fatta att jag inte vill ha hem fler paket!!!

Jag vill inte få hem någon annans paket!

Jag vill inte ha några fler paket.

Stoppa upp dem i arslet.

EGMONT KÄRNAN AB, FUCK OFF FÖR I HELVETE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar