torsdag 2 december 2010

Går lite si sådär med övertalningen

Min lillasyster Ida gillar verkligen inte menskoppen.

Så här skriver hon in sin blogg:

"Menskopp är det absolut äckligaste jag vet.
Min syster håller på och skriver om det hela tiden i sin blogg.
I onsdags fick jag en tillsägelse av våran föreläsare bara för att jag blev distraherad när jag tänkte på en menskopp vilket resulterade i kväljningar.
Förstår ni? Jag fick en tillsägelse på en föreläsning bara för att jag inte stod ut med tanken på en menskopp och därmed råkade ge ifrån mig en massa kräkljud som fick Tobias att börja skratta och därmed ledde till att vi blev ett störningsmoment i klassrummet.
SÅ äckligt är det med en menskopp.
Jag förstår det bara inte, bara namnet är ju hur vidrigt som helst.
Menskopp. Mens i en kopp.
Åh fy, nu får jag kväljningar igen" (menidaaa.blogspot.com).

Verkar inte som att jag lyckats övertala henne ännu i alla fall.

1 kommentar:

  1. Men halllllååååå, vad hände med dag 2????? Jag/vi väntar med spänning. :-))

    SvaraRadera