onsdag 26 januari 2011

Dagens lista:

Dagens humör: Tacksamhet över att jag har Dalle!!!

Dagens hälsocheck: Trött, förkyld och gråtmild.

Dagens borde: Bli frisk en gång för alla. Förihelvete!!!

Dagens outfit: Grå mysbyxor, svart linne med en vit sticksig tröja över.

Dagens planer: Ge och ta så mycket nässpray att det snart börjar rinna ut ur öronen på mig och barnen.

Dagens fundering: Ett barn sägs ju ha cirka sex förkylningar på ett år. Min yngsta son har väl cirka sex förkylningar i månaden och smittar mig med dem allihop. Är detta normalt?

Dagens beroende: N Ä S S P R A Y!!!

Dagens längtan: Efter en friskare tillvaro! Sommar och sol!!! Och till lördagens namnkalas för söta goa Walter. Ska bli skitkul att träffa familjen och släkten!!! Har saknat dem alla.

Dagens lektyr: Tänkte ta mig i kragen, plugga in usb-minnet och bläddra igenom lite skrivna texter. Ska göra kometkarriär (eh! säääkert!)!



1 kommentar:

  1. Be läkaren att han skriver ut kortisonspray till dig Johanna.Det gör susen för täppta näsor..

    SvaraRadera