onsdag 26 januari 2011

Min outfit (tema nr.14)

Det här mina vänner är vad jag har på mig idag:


Och jag vet!
Jag har inte orkat bädda sängen, hänga tvätten, kolla vad det är för fläckar på helteckningsmattan (förmodligen vatten eftersom yngsta sonen alltid går omkring med en vattenflaska och läcker), tvätta mina mysbyxor som också de har fläckar.

Om jag är en sketen människa?
Förmodligen!!!
Men så är jag småbarnsföräldern som tampats med förkylningar sedan augusti, allergier av de grövsta slag, utbrott och sömnbrist.
Så städning och hygien kommer väl kanske inte på första plats.

Men jag har i alla fall rakat mig under armarna och jag duschar varje dag.

1 kommentar:

  1. hahaha har du inte hygien på förstaplats....kanske svaret på varför ni e sjuk så ofta :-) Förmodar att du menade annorlunda, lät så kul bara.

    SvaraRadera