söndag 22 maj 2011

Om kaffebryggaren:

Vems "jobb" tycker ni att det är att göra rent kaffebryggaren?

Den som dricker kaffe i familjen?

Eller den som inte dricker kaffe i familjen?

När tycker ni att det är dags att göra rent kaffebryggaren?

När kaffekannan bränner fast i allt kaffesmet och inte går att ta loss?

Ungefär där är vi i lägesstatus!

Men jag bryr mig fan inte, inte idag! Det är ändå inte jag som ska dricka kaffe som smakar rävkuk. Jag rekomenderar inte heller någon annan att bli bjuden på det.

Såvida det inte är så här, i allmänhet, som kaffebryggor ser ut?

1 kommentar:

  1. jaha så när man kommer hem till dig kommer man att bli bjuden på kaffe med en smak av RÄVKUK jamen jummie =)
    Då vet jag att jag kan skylla på halsbränna den dagen =)
    Snacka med tassen.

    SvaraRadera