söndag 19 juni 2011

FUSK!!

Det har kommit till min kännedom att det förekommit fusk i "Elvis-tävlingen".

Det här är ju naturligtvis något som högsta domaren (jag) bara inte kan acceptera.

Därför kära vänner utser jag ytterligare en vinnare i tävlingen "Gissa bilden":

Johanna!

Som blev bestulen på vinsten av sin sambo.

Hon får därför också möjligheten att välja ämne på ett inlägg.

Naturligtvis kommer Sebastians önskan om värme/vedkrigs inlägg att dyka upp i framtiden.

Jag är ju trots allt inte den som drar mig för att starta ett litet krig mot Dalle.


Sedan kan jag berätta att det inom kort kommer dyka upp ännu en spännande och klurig tävling. Med ännu finare pris till vinnaren.

1 kommentar:

  1. jag vill lägga in ett veto. Faktiskt vad det jag som vann för jag svarade först att det var ett ansikte. i nästa kommentar skrev jag att det var Elvis. men blev den publicerad. Icke då och det ogillas verkligen av mig....Så det så.....

    SvaraRadera