söndag 19 juni 2011

NJA DET VET JAG VÄL INTE!!!

Min mamma skriver:
" Jag vill lägga in ett veto. Faktiskt var det jag som vann för jag svarade först att det var ett ansikte. I nästa kommentar skrev jag att det var Elvis. Men blev den publicerad. Icke då och det ogillas verkligen av mig....Så det så....."

Svar:

""Nej mamma! Ditt första svar var: En logga! Och att du sedan var tvungen att "grunna" lite till. Sedan blev du liiite upprörd över att Sebastian och Anna hade hunnit svara det rätta svaret innan dig. Eftersom din kommentar "inte hade publicerats".

Men rätt ska vara rätt! Och därför vann inte du. För du lämnade aldrig det rätta svaret.

Men som ett tröstpris:

Du kan också få önska ett inlägg.

Eller va tusan!

Alla som läser får önska!! Fritt fram från och med nu.
Fet
Men endast vinnarna blir garanterade att inlägget verkligen kommer att skrivas och publiceras.""

Puss och kram! / Fru Märkvärdig!

2 kommentarer:

  1. snicke snack.......en logga kan vara ett ansikte....

    SvaraRadera
  2. Nu vill jag oxså ha ett veto! Jag hade faktiskt tänkt gissa Elvis redan innan tävlingen startade! :-) Skämt åsido....
    Jag tycker det är den bra idée att alla får önska - sålänge alla önskar att höra om vedkriget!

    SvaraRadera