måndag 30 januari 2012

EN TANKESTÄLLARE MÅNNE?!

Som ni ser på tidigare inlägg så är det jag, Fru Märkvärdig som tjötar mest på mina och Grannfruns kvällspromenader.

Det är allt bra tur att jag har en sån fin Grannfru som orkar lyssna på allt ordbajseri som kommer ur den här munnen. Jag menar det är inte lätt att vara sjukskriven och sitta hemma och se på serier hela dagarna och inte prata med en levande själ. Det är mycket som ska ut när man väl stöter på en vuxen människa.

Nu ska jag tvinga Dalle att sluta spela det där fjantiga tv-spelet där man ska krocka med sin bil i allt som rullar, gå och ta en kvällssmörgås och sätta på Lost (Nu skulle alla runt 11-12 års åldern fnissa. "Hihih Sätta på. Ska du SÄTTA PÅ Lost hihihi" För dem är alltså ordet "sätta på" enbart förknippat med sex (för er som inte förstod detta). Ja jag har fått höra det så många gånger, ifrån just 11-12 åringar. För bättre humor har de inte i den åldern. Gullungar!).

Sätta på Lost var det ja! För snart är det ta mej tusan läggdags. För vårt eget bästa.

1 kommentar: