fredag 17 februari 2012

IDAG BLIR DET

Idag blir det av igen...

Badhuset här kommer jag!

Funderar till och med på att ta på mig en rejäl bikini istället för den yberurringade baddräkten där tuttarna vill hoppa ut.

Då återstår ju frågan:

Vill jag visa bristningarna på magen eller vill jag visa tuttarna som nästan hoppar ut??

Hmm...

Det känns ju inte alls lika farligt att åka till badhuset nu, när jag förra veckan tog det där enorma klivet och vågade åka dit och upptäcka hur kul det faktiskt var.

Visst! Steget till att åka dit alldeles ensam ligger långt fram. Men med att jag gör det för barnens skull liggandes i bakhuvudet gör peppningen så mycket lättare.

Så våga ta steget ni andra också som fegar.

I slutändan så är det bara du som förlorar på att hämma dig själv.

Jag vet! Det är lätt att sitta här framför datorn och mena på...

Jag vet att det är svårt när man inte vågar!

Men nu är i alla fall jag trött på att inte kunna leva mitt liv full ut.

Jag vill kunna njuta. Jag vill inte sitta hemma och gömma mig mera.

Ut i det fria med mig... och ut i det fria du med som sitter där bakom gardinen och tittar på alla andra som har roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar