måndag 5 november 2012

HUR JAG SKA FÅ RÖTT HÅR:

"Syoss har en liknande röd (finns på typ ICA, Hemköp) som biter på mitt ljusbruna hår."

Svar: Jag har faktiskt stått och tittat på Syoss-paketet flera gånger inne på Ica. Tänkt att det märket är dyrast (typ) då är det säkert det som är bäst. Men så har jag ändå valt det mellandyraste alternativet. Tänkt att man ska inte låta sig luras. Tro att dyrast är bäst. Och så har jag bara blivit fisröd i hårbotten. Så kan det bli när man snålar. Men nu vet jag. Dyrt is da shit! Knepigt nog har jag faktiskt accepterat mitt bruna ruffs. För nu! Men rött ska det bli. Så småningom. Kanske lagom tills dess att det har blivit totalt omodernt.

1 kommentar:

  1. Knallrött kommer alltid att vara snyggt :) Lycka till och hoppas att det biter när du väl bestämt dig

    SvaraRadera