onsdag 15 juli 2009

Angående hårfärgen

Kära mor och Jörgen. Alltså! Angående bebisKonrads hårfärg...
Jag börjar tvivla starkt på två och ett halvtåringens trovärdighet vad det gäller svaret av bebisKonrads hårfärg.
Jag och Dalle frågar ut honom i morse:
"Vad har Konrad för färg på håret?" säger Dalle.
Två och ett halvtåringen tänker...
"Gult!"
Mhm??
"Vad har mamma för färg på håret?" undrar då jag.
Två och ett halvtåringen tänker igen...
"Svart!"
Ööööh nope!
"Vad har Melker för färg på håret då?" frågar nu både jag och Dalle.
"Öööö! Grön!"
Jo men gosse du har ju koll.
"Pappa då! Vad har pappa för färg på håret?" blir min slutgiltliga fråga.
"Brun!"
Alltså ett rätt av fyra.
Högst troligt att två och ett halvtåringen har fått en ledande fråga av sin mormor under gårdagens hårfärgsutfrågning.
Avslöjade!

2 kommentarer:

  1. Nä hä du, där tar du allt fel. Melker fick frågan. Vad har Konrad för färg på håret?????
    Melker tittar och svarar högt och tydligt. ORANGE.
    Så det så:D

    SvaraRadera
  2. Nja... lite skummt är det nog

    SvaraRadera