lördag 15 augusti 2009

Tips från Katrin

Min stylistsyster berättar om sitt nässpray-beroende och ja tänker genast på henne när jag läser det här i Katrin Zytomierskas blogg:
"Jag har ju helt och hållet glömt bort att berätta för er hur det har gått för mig med mitt nässprayberoende. Jag vet inte om ni minns att jag skrev att jag bestämde mig för att bli av med beroendet. Jag gick till doktorn som gav mig allergipiller och så testade jag dem men det funkade inte så jag slutade att ta dem. För att jag glömde bort dem. Så en dag, för ca fyra veckor sen, kom Bingo hem med den här:
"Älskling! Jag ska rädda dig från ditt beroende!", tjoade han. Sen tvingade han mig att fylla denna med vatten och salt. Sen fick jag suga i mig vattnet med näsan. Vidrigt var det. MEN. Jag gjorde det i fyra dagar. Sen var jag fri. Jag har inte tagit ett sprut sen dess. Ett sprut i näsan alltså. Jag är friiii! Och det har jag helt glömt att berätta för er, det är inte klokt. Nåt så viktigt. Va?! Här sitter jag och skriver en massa dynga hela dagarna och när det kommer till viktiga saker så glömmer jag. Typiskt mig.
Men till alla er som är beroende av nässpray, och jag vet att ni är många.
Köp den! Hälsokosten säljer den. Fy fan va bra"
Stylistsyster kanske värt att testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar