fredag 26 november 2010

Mera menskoppen.se

Annelie/menskoppen.se kommenterar:

"Tjejer som tror att blod är ljusblått som i reklamen brukar inte gilla menskoppen, det är därför jag använder "För tjejer med rött blod" :)
Soft tampons är inte direkt jämförbara med menskoppen eftersom man använder dem bara en gång och sedan kastar bort dem. Den lilla "proppen" suger inte upp så mycket blod åt gången men är ett bra engångsalternativ om man vill kunna ha samlag när man har mens, som du skriver här ovanför.
Eftersom menskoppen sitter i slidans öppning, så kan man inte ha den inne alls under samlag, så då är softarna bra.
Kul att du kollar på och bloggar om menskoppen, så att fler får veta att den finns :)"

Svar: "Åååh! Va roligt att du hittade min blogg. Nu kommer jag absolut köpa mig en menskopp, omgående OCH tvinga alla mina väninnor att göra detsamma. Eller va tusan! Man kanske kan bli sponsrad med en!? Heja menskoppen.se"

3 kommentarer:

  1. Men fyyyy, jag hatar menskopp. Kan inte komma på något äckligare, bara namnet är ju HEMSK!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jamen VILL du prova, då?
    Lite svårt att veta, men va tusan, visst kan jag sponsra i så fall om du lovar att vara ärlig med hur det går :)

    Om namnet: Ja, tampong och binda låter ju mycket vackrare... Det är vad det är, vi behöver inte låtsas eller försköna som man annars gör i mensskyddsreklam. Kan du acceptera namnet, så kan du gilla koppen. Annars kan du fortsätta med nåt annat ;)

    SvaraRadera