fredag 26 november 2010

Lillasyster Ida goes bananas

"Jag skickade ett sms till Johanna. Och det är viktigt att hon sätter sig eller lägger sig ner när hon läser det" säger lillasyster Ida till Dalle.

Detta berättar Dalle när han kommer hem.

"ÄR HON GRAVID?" utbrister jag.

Dalle spärrar upp ögonen.

"Hämta min telefon!" jag har inte läst meddelandet ännu.

Ida skriver: Joel Kinnaman är ful!

Ida är g a l e n!!!

Hon har sett Snabba Cash och är missnöjd över hans alldagliga utseende.

En mindre snygg bild på Joel.

Men Ida!!! Du kan ju inte välja att titta på de mindre snygga bilderna på en person. Du måste ALLTID välja bilderna som får dig att dregla:

Göörschnygge bild på Joel som åtminstone får Fru Märkvärdig att dregla.

2 kommentarer:

  1. HAHA, han var ju ännu fulare på bilden under!

    SvaraRadera
  2. Håller med Johanna, han ser verkligen bra ut den där Kinneman...sedan är han ju med i "min" film oxå...

    SvaraRadera