tisdag 30 augusti 2011

CHRISTINA PERRI

Idag fann jag kärleken:



Ja jag är kanske lite underlig med det där med kärlek, men det är ju så vackert och hon är ju så vacker, med sina sneda tänder i underkäken.

Ååh! Som jag önskade att jag också kunde sjunga så där vackert. Eller hade så där fint hår... (Jag kanske skulle färga mitt hår mörkt igen??)

Det är lite typiskt mig att falla för sådana här melankoliska låtar om hjärtesorg och dylikt. Istället för att gå ut och sätta mig i solen och snora så ska jag nu lyssna på den här skivan på repet, i oändlighet.

2 kommentarer:

  1. Ummm, den gillar vi!!

    SvaraRadera
  2. Men FAAAAN vad skönt. Jag har också PRECIS sådana tänder i underkäken. Har hatat dem hela mitt liv. Men nu när hon lyckas se cool ut trots dem, så kanske det finns hopp för en annan också. Och så var det en bra låt. Kram <3

    SvaraRadera