tisdag 30 augusti 2011

TILL VENDELA PÅ BYGGLA.SE

Tack för att du tyckte att Dalles arbete var "fantastiskt effektivt" och "häftigt!"

Det här med att lägga upp våra byggprojekt för feedback...

Jag tvivlar på att det skulle finnas någon mening med det, egentligen, eftersom våra renoveringar påbörjas och avslutas 10 år senare. Det blir med andra ord ganska långdragna projekt.

Nu har vi förvisso sagt att alla påbörjade projekt ska vara färdiga i år (?).

Men det är svårt med sjukdomar, sjukdomar, lite mer sjukdomar, småbarn, jobb och brist på någon som vill ge "ett handtag".

Och jag riktigt ser framför mig hur jag springer omkring med kameran i högsta hugg, i full färd med att fota fram och baksida, högt och lågt på hela huset (kanske skulle vara tvungen att köpa mig en helikopter ändå) för att sedan lämna allt med en cliffhanger:

Kommer de någonsin göra färdigt det där???

Men jag tackar dig ändå för ditt erbjudande med att säga:

Ja kanske! Kanske lägger vi upp våra projekt på byggla.se

Det kan ju faktiskt vara så att vi behöver den där "moroten" och när ni ändå har en "tävling för de som målar om hemma" så blir jag ännu mer sugen.

/Fru Märkvärdig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar