söndag 28 augusti 2011

HUSRENOVERINGEN!

När Dalle får möjligheten så är han nog den mest effektivaste mannen på den här jorden.

Idag tog han tag i hammaren, ställde fram den stora, farliga sågen och snickrade upp panel på halva huset.

Vid vissa tillfällen var jag rädd att han skulle ramla ner och dö.
Eller bröta ner igenom badrumstaket när jag så fint satt på toa.

Men han överlevde och badrumstaket höll.

Och bara fyra timmar senare var allt målat och på plats.

En bild på framsidan av huset. Nu allt i samma färg och alla brädor åt samma håll.

Ta mig tusan!!

Jag är imponerad!

2 kommentarer:

  1. Jag är oxså imponerad!! Blir snyggt. Nog för att han är snabb, men halva huset på 4 timmar? ;-)

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    det är verkligen fantastiskt effektivt. Vad häftigt!


    På Byggla.se kan man lägga upp sina byggprojekt, få feedback samt inspiration. 
    Det skulle vara väldigt roligt om du kan visa hur du förändrar ditt hus. Lägger du upp ditt projekt så får du en morot. Just nu har vi även en tävling för de som målar om hemma.

    Du kan antingen gå direkt till http://byggla.se/projekt/skapa-projekt/ eller så mailar du mig på vendelabyggla@gmail.com
    /Vendela

    SvaraRadera