lördag 27 augusti 2011

MONSTERRACE!

Idag tror jag att vi gjorde våra barn snäppet lyckligare.

Jag och Dalle tog med dem på monsterrace!

Hörselskydden och regnstället på.

Motorer som vrålade och monsterbilar som flög fram genom leran och fick marken att vibrera.

Och hela tiden satt jag och hade ångest över att det skulle börja åska. Dalle var ju så snäll och visade mig alla åskvarningar över landet (han vet ju hur rädd jag är för åska) (eller tror han bara att jag skojar) (Dalle för helvete jag skojar inte, jag lovar och svär).

Men vi klarade oss, både från åska och regn.

Nästa år ska vi försöka att komma ihåg att ta med oss sittunderlag och ännu mera mutor i form av både smörgåsar och godis. För det blev ganska lång väntan in i mellan, när bilar hade vält eller gått sönder och skulle fraktas bort. Och små barnrumpor vill inte sitta still bara för att de ska...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar