fredag 12 augusti 2011

MOAHAHAHAHA!!!


Min kusin skriver till mig på Facebook:

Louise: "Det er simpelthen så sjovt og hyggeligt at læse din blog. Det frembringer ofte et lille smil. Jeg er ked af at læse om dine Rhododendronbuske - men så må Dalle ud og købe en ny i bryllupsdagsgave"

Ja hon är Dansk.

Louise!! Det är en en alldeles fantastisk idé. Om Dalle älskar mig så är han bara tvungen att bevisa det för mig. Genom att köpa mig en ny Rhododendronbuske alltså! Om han nu aldrig kommer få tummen ur arslet och göra detta (vilket jag starkt misstänker) så föreslår jag att han ÅTMINSTONE ger fan i att klippa ner busken nästa år. För gör han det, då kommer hans rosa hårbandstofsprydda skalle bli alldeles kal.

Och med kal menar jag:
K - A - L!
En bild på någon annans kala skalle.
Kan tänkas att även han klippte ner en och annan Rhododendronbuske för mycket.


How would you like that darling?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar